[newsticker id=0]
Cart - €0,00

Hoe kan ik een klacht melden over een product?

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de service gerichtheid naar u als klant. We willen namelijk dat u tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Daarom raden wij u aan met een klacht over een product een e-mail te sturen naar: p.driessen@youngyourop.nl
Zet in deze e-mail een paar duidelijke foto’s en een omschrijving van de klacht. Vervolgens nemen wij binnen 2 werkdagen contact met u op om tot een passende oplossing te komen. Mochten wij er aan de hand van de foto’s niet uitkomen dan zullen wij u vragen het artikel naar ons op te sturen.

Bij een klacht kijken wij altijd naar de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, die op uw klacht van toepassing zijn.

De retourzending vindt plaats binnen 14 dagen na ontvangst van uw aankoop.
Na het verstrijken van de afkoelingsperiode van 14 dagen wordt de koopovereenkomst een feit; retourneren is dan niet meer mogelijk.

 

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Als u niet tevreden bent over de producten dan kan u deze binnen de zichttermijn van 14 dagen aan ons terug sturen. Hiervoor neemt u contact met ons op via e-mail, p.driessen@youngyourop.nl. U krijgt dan de benodigde informatie om het product aan ons terug te sturen.
Hierbij bent u zelf verantwoordelijk voor de terugzending en de eventuele kosten hiervan, wij raden altijd aan om hierbij te kiezen voor een verzekerde verzending met Track & Trace code.
Na ontvangst worden de producten door ons beoordeeld op beschadigingen en ontvangt u binnen 10 dagen het bedrag terug op je rekening.

 

Welke klachten worden niet vergoed?

Slijtage van de huiden, afgeven en slijtage van de huiden door overmatige gebruik of andere door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet te verwijten zijn worden niet vergoed.
Er kan echter veel voorkomen worden door het gebruik van de aanbevolen onderhoudswerkwijze.